Bireysel ve Kurumsal Gelişim Seminerleri

ROTA, şirket içi eğitimlerde sektöre çok önemli yenilikler getirmiştir. ROTA’dan önce genellikle konfeksiyon tarzı bir anlayışla hizmet verilmekteyken butik ya da terzi usulü çalışma tarzını benimsemiş ve uygulamıştır. Proje yönetimi anlayışı çerçevesinde eğitim öncesi ve sonrası çalışmalar yapılması ve eğitim sonuçlarının izlenmesi Rota ile sektöre girmiştir.

Aşağıdaki şekilde de görüleceği gibi Rota “Çift Boyutlu öğrenme” sürecini uygulayarak eğitimlerden elde edilen faydanın artmasını, eğitimden elde edilen yetkinliklerin gerçek hayata yansımasını amaçlamış ve bir çok projede de bunu başarmıştır.

Bir şirkette En tepe yöneticiden ilk kademeye kadar tüm kademelerin eş zamanlı ve entegre bir şekilde eğitilmesinin gerektiğini savunan Rota’nın eğitim konu yelpazesi oldukça kapsamlıdır.

Eğitim içerikleri şirket ihtiyaçlarının analizinden sonra tamamen butik anlayışla tasarlanmaktadır.

Aşağıda başlıkları yer alan eğitimler katalog başlıklardır.

1-  Yönetim Geliştirme Ve Takım Oluşturma Seminerleri

Bu eğitimler, her kademedeki yöneticilerin ve yönetici adaylarının bilgi ve becerilerini geliştirerek yöneticilik ve liderlik etkinliğini arttırmayı amaçlayan eğitimlerdir.
Modern yöneticiliğin gerektirdiği temel fonksiyonlar ve stratejiler, etkin yöneticilik için kullanılan araçlar, biz kültürü ve takım olma becerilerinin geliştirilmesi  "Yönetim Geliştirme ve Takım Oluşturma Seminerleri"nin ana konularındandır.

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama

Hedeflere Yönelik Yönetim ve Yöneticilik 

Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma ve Aile Anayasası 

Etkin Yöneticilik Grup Çalışması

Liderlik Becerilerinin Geliştirilmesi

Durumsal Liderlik

Bütünleştirici Yönetim Grup Çalışması

İlk Kademe Yöneticiler için Yönetim Becerilerinin Geliştirilmesi 

Çağdaş Profesyonellik ve Kişisel İmaj Yönetimi

Çalışanların Motivasyonu ve Aidiyet

Koçluk Becerilerinin Geliştirilmesi 

Biz Kültürü ve Takım Olma

Takım Verimliliğini Arttırma ve İletişim Geliştirme 

Sistem Düşüncesi ile Karar Verme ve Problem Çözme 

Firma Kültürü Analizi 

Ekip Yönetimi

Değişim Mühendisliği

İnovasyon Mühendisliği

Kriz Yönetimi


2-Kişisel Beceri Ve İletişim Geliştirme Seminerleri

Organizasyonel gelişim, şirket çalışanlarının bireysel gelişimleri ile yakından ilgilidir. Kişisel gelişim, organizasyonel gelişimi destekler ve güçlendirir. Kişisel Beceri ve İletişim Geliştirme Eğitimleri, bireylerin kendilerini tanımalarını, sahip oldukları yetkinlikleri keşfetmelerini ve iletişim etkinliklerini geliştirmelerini amaçlar.

İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi 

Kişiler arası ilişkilerin Geliştirilmesi Grup Çalışması 

Etkili Yazma (Rapor Yazma)Teknikleri 

Sözsüz İletişim ve Vücut Dili 

Toplantı Yönetimi 

Bireysel Gelişim ve Dönüşüm

Güvenli Davranış ve Kendini Kabul Ettirme

İnteraktif Yöntemle Kişiler Arası Çatışma Yönetimi Grup Çalışması 

İnteraktif Yöntemle Kendini Tanıma, Yaratıcılık, İletişim ve İlişki Geliştirme Grup Çalışması 

Stres Yönetimi (Stresle Başa çıkma)

Hizmette İletişim ve Profesyonellik

Yaratıcılık Geliştirme Grup Çalışması 

Zaman Yönetimi 

Etkin Sunuş için Hazırlık ve Planlama

Etkin Sunuş Teknikleri 

Müzakere Teknikleri 

Müzikle Psikoloji

İş Dünyasında Duygusal Zeka

Sınav Kaygısı ve Motivasyon

Uyum Becerileri

Aile İçi İletişim

Öfke Yönetimi ve Anksiyete Bozuklukları


3-Öğrenen Organizasyon Seminerleri 

Öğrenen organizasyon kişi ve kuruluşların sürekli öğrenme ve sürekli gelişim vizyonuna ulaşmalarını amaçlayan bir yönetim felsefesidir. Öğrenen Organizasyon eğitimleri, bu felsefenin temel ilkelerini ve araçlarını tanıtmayı ve bu araçların uygulamaya geçirilebilmesi için alt yapının oluşturulmasını amaçlamaktadır.


Paylaşılan Vizyon Grup Çalışması 
Öğrenen Organizasyon Kavramına Giriş 
Sistem Düşüncesi ve Sistem Dili
Öğrenen Organizasyon Proje Takımları Yönetimi

4-İnsan Kaynakları Yönetimi Seminerleri

Bu bölümdeki eğitimler, insan kaynakları departmanında görev yapan yönetici ve çalışanların, stratejik ve entegre insan kaynakları felsefesi çerçevesinde , insan kaynakları fonksiyonlarına ilişkin bilgi ve becerilerini geliştirmek amacına yöneliktir. Ayrıca insan kaynakları departmanları dışında çalışan yöneticilerin de insan kaynakları alanında temel bilgi ve becerilere sahip olması amacıyla bu eğitimlere katılmaları özellikle önerilir.
 
Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi ve yönetim sürecinde İnsan Kaynakları birimlerinin rolü ve görevleri 

Organizasyon yapılandırma ve yetkinlik bazlı modellerin kurulması 

Seçme Yerleştirme 

Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri

Performans Yönetimi 

Performans Değerleme Sistemleri

Ücret ve Prim Sistemleri

Kariyer Planlama ve Yedekleme, 

Eğitim Yönetimi 

Eğitim İhtiyaç Analizi

Organizasyonel iklim, çalışanların motivasyonu ve yöneticilerin rolü 

Eğiticilerin Eğitimi


5-Pazarlama Ve Satış Seminerleri 

Rakiplerden farklı olabilmek, firmanın rekabet avantajını nasıl yarattığı ve bunu nasıl kullandığı ile yakından ilgilidir.
Bu eğitimlerin amacı da, günümüzün pazarlama kavramlarını irdelemek, bu kavramların etkin bir şekilde hayata geçirilmesi için gerekli teknikleri ve araçları tanıtmak, şirketin rekabet avantajı sağlaması için gerekli yetkinlik alt yapısını oluşturmaktır.
    

Stratejik Pazarlama Yönetimi 

Profesyonel Satış Teknikleri ve İkna Yöntemleri

Etkili Pazarlık Teknikleri 

Telefonda Satış Teknikleri 

Zor Müşterilerle Baş Edebilme Yöntemleri

Müşteri Odaklı Hizmette Mükemmellik

Müşteri İlişkilerini ve İletişimini Geliştirme Grup Çalışması 

Etkili Bayi Yönetimi 

Satış Yönetimi

Mağazacılık Satış Teknikleri

Yöneticiler için Satış Yönetimi

Alışveriş Psikolojisi

6-Finansal Yönetim Seminerleri

Ekonominin Temel Göstergeleri, Hesaplanması Ve Gerçek Yaşamda Anlamlandırılması, Finansal Kriz Nedenleri

Bütçe ve İç Kontrol Sistemleri

Uluslararası Finansal Raporlama Standartları’na Göre Raporlama

Vergi Muhasebesi

Finansal Yönetim

7-Kalite ve Verimlilik Seminerleri

Toplam Kalite Yönetiminin Temelleri

ISO 9001:2015 Temel Eğitimi

ISO 9001:2015 Kurulum ve Uygulama (dokümantasyon) Eğitimi

ISO 9001:2015 İç Denetçi Eğitimi.

ISO 9001:2015 Çalışanlar için farkındalık Eğitimi

Bölüm Sorumluları için Risk ve Fırsat Yönetimi Eğitimi.

5 S

Yakın/Kaizen Temel Araçları Eğitimi

Süreç Analizi ve Süreç İyileştirme Teknikleri

8-Yönetici Asistanlığı Seminerleri 

Yönetici Asistanlığı Modüler eğitimlerinin amacı, günümüz koşullarında yönetici asistanlığı anlayışını irdelemek ve yönetici asistanlığında gerekli olan bilgi ve becerileri uygulamalı bir şekilde işleyerek katılımcılara kazandırmaktır. 
Altı modülden oluşan Yönetici Asistanlığı eğitimleri ihtiyaca göre tek tek verilebileceği gibi bir bütün halinde de uygulanabilir.

    Modül 1: Profesyonel Yönetici Asistanlığı 
    Modül 2: Temel İletişim Becerileri ve İletişim Geliştirme 
    Modül 3: Etkili Konuşma, Dinleme ve Yazma Teknikleri 
    Modül 4: Zaman Planlama ve Yaratıcılık Geliştirme 
    Modül 5: Yönetim ve Hizmet Sunuş Teknikleri 
    Modül 6: Stresle Basa Çıkma Teknikleri

DAHA DETAYLI BİLGİ ALMAK VE ÖN GÖRÜŞME İÇİN LÜTFEN ARAYINIZ

Rota' nızı belirlemek için...

Lütfen bizimle iletişime geçin.